Galingesnis

Ekonomiškesnis

Variklio tipas:
Galia:
Sukimo momentas:

Duomenys po Chip Tuning

Galia po chip tuning:
Sukimo momentas po chip tuning:
Galia padidėja:
Sukimo momentas padidėja:
Ekonomiškumas
Galia su PowerChip (naujiena)
...

Chip Tuning

Chip tuning, galios didinimas, čipavimas, remapas – visos šios sąvokos reiškia automobilio galios didinimą programuojant variklio valdymo bloką (ECU). Kiekvienas automobilis iš gamyklos išvažiuoja turėdamas didesnį, ar mažesnį gamintojo paliktą variklio galios rezervą. Nereti atvejai, kuomet automobiliai iš gamyklos išvažiuoja turėdami techniškai identiškus variklius, tačiau skirtingą galingumą, kuris yra nustatomas programiškai. To pasekoje kiekvienas automobilis turi skirtingo dydžio galios rezervą, kurį mes galime saugiai išnaudoti ir padidinti automobilio galią. Kol kas viskas skamba labai maloniai ir paprastai, tačiau kviečiame atkreipti dėmesį į keletą esminių faktų apie galios didinimą programuojant.

Galios didinimas yra gana rizikingas dalykas, netinkamai įvertinus automobilio saugias ribas, naudojant netinkamą, neprofesionalią įrangą, programas (angl. ECU map), ar netgi trūkstant specifinių žinių, rezultatas gali būti negrįžtamas – sugadintas automobilio variklio valdymo blokas, variklis, sankaba, turbina ar kiti agregatai. Taip pat, nuo 2019 m. TA metu jau yra galimybė nustatyti, ar automobiliui buvo atlikti kokybiški programavimo darbai. Neprofesionaliai atliktas programavimas garantuotai kiš koją norint praeiti TA.

Todėl svarbu žinoti, kokie esminiai kriterijai sudaro galimybes saugiai ir patikimai atlikti chip tuning:

  1. Žinios, patirtis ir kompetencija. Egzistuoja žmonių grupė, kurių įsivaizdavimu galios didinimas gali būti atliktas labai paprastai, į ECU įrašant interneto forumuose, Ebay ar kitur rastą, neaiškios kilmės modifikuotą automobilio programą, naudojant originalios įrangos kinietiškus klonus ir pan. Tačiau siekiant išvengti nepageidaujamų šalutinių padarinių, gedimų, padidėjusio dūmingumo, turbinos perpūtimų ir kt., reikia labai gerai įvertinti kiekvieno automobilio techninę būklę, nusidėvėjimą, galimybes ir atsižvelgiant į visas šias aplinkybes modifikuoti ECU programą. Geros ir kokybiškos programos, iš patikimų užsienio tiekėjų internete kainuoja ne pigiai, todėl nesitikėkite, kad galite gauti kokybišką ir individualiai atliktą galios didinimą už 50-60 Eur. Vis dėl to, net ir kokybiška ir saugiai įsigyta programa ne visada gali būti tinkamas sprendimas, todėl idealiausia būtų, jei programa jūsų automobiliui būtų sukurta individualiai vietoje, pagal jūsų, kaip savininko poreikius, automobilio techninę būklę, galimybes ir kt. Tokiu atveju būsite tikri, kad gavote kokybišką paslaugą ir pinigus sumokėjote už būtent jums atliktą darbą. Programavimas yra sudėtingas dalykas, todėl svarbu, kad programą kuriantis asmuo turėtų patirties, specifinių žinių apie automobilius, būtų gerai įvaldęs automobilių valdymo blokų kompiuterio perprogramavimo meną. Individualus chip tuning yra geriausias, saugiausias ir patikimiausias įmanomas sprendimas, tačiau neturint tokios galimybės, iš patikimo tiekėjo įsigyta modifikuota programa taip pat nėra pats blogiausias variantas.

  1. Originali įranga. Be žinių, patirties ir individuliai kurtos programos ne ką mažiau svarbu yra įsitikinti, kad galios didinimui yra naudojama originali, pripažinta ir patikima įranga, turinti sertifikatus, gamintojo garantijas ir visas reikalingas saugumo sistemas. Rinkoje gausu tokios įrangos klonų, kopijų, kurių kaina kelis ar net keliolika kartų nusileidžia originalų kainoms. Deja nusileidžia ir kokybė. Tokia įranga ne tik neatlieka visų jai priskirtinų funkcijų, tačiau ir turi padidintą riziką turėti neigiamos įtakos automobilio ECU, programai, yra nesaugi ir nerekomenduotina naudoti. Vis dėlto, didelė dalis programuotojų susigundo maža kaina ir naudoja klonus nepaisant rizikos ir nesaugumo, o to pasekoje nukentėję automobilių savininkai neigiamai atsiliepia apie galios didinimą, kaip apie nesaugią ir žalingą paslaugą.

  1. Dyno galios matavimo stendas. Šis įrenginys yra ypač svarbus atliekant sudėtingus programavimas, taip pat stage 2, stage 3 programavimus. Tiesa, bene brangiausiai kainuojantis iš visos chip tuningui reikalingas įrangos. Šis stendas yra vienas iš būdų įvertinant automobilio techninę būklę, galimybes galios didinimui, taip pat padeda ieškant mechaninių gedimų ir juos nustatant, kadangi tik visiškai techniškai tvarkingam automobiliui galima saugiai atlikti chip tuning. Kartu jis leidžia nustatyti realiai variklyje likusią galią, o po programavimo darbų – kokie rezultatai yra pasiekti. Rinkoje egzistuoja ne vienas Dyno stendų gamintojas, pasirinkimas yra pakankamai platus, tačiau nepaisant to, kai kurie programuotojai naudojasi savadarbiais, neaišku iš ko, ar kur įsigytais surinktais stendais, kurių matavimo rezultatai yra iš piršto laužti ir toli gražu neatitinka realybės. Tam, kad Dyno stendas veiktų tiksliai ir pateiktų teisingus rezultatus, jis turi būti patikimo gamintojo, su visais reikalingais dokumentais, teisingai eksploatuojamas, laikomas, prižiūrimas, nuolatos atnaujinama jo operacinė sistema. Tobula, jei stendas turi kokybės sertifikatus.

Kviečiame rinktis galios didinimo paslaugas mūsų dirbtuvėse. Remapo komanda garantuos profesionaliai atliktą darbą, suteiks garantiją, konsultuos ir atsakys į visus jums rūpimus klausimus. Galios didinimą atliekame individualiai, atsižvelgdami ne tik į automobilį ir jo niuansus, bet ir į klientą, jo poreikius bei lūkesčius. Esame viena iš tarptautiniu mastu ECU programomis prekiaujančių įmonių, mūsų modifikuotas ECU programas reguliariai naudoja ne tik Europos, bet ir užjūrių valstybių programuotojai (Vokietija, Belgija, Italija, Lenkija, Ispanija, Latvija, Estija, Turkija, Malaizija, Amerika ir kt.), per dieną sukuriame ir parduodame dešimtis individualių programų, todėl galime užtikrinti, jog turime reikalingą kompetenciją, žinias ir patirtį. Kliaujamės ir naudojame tik naujausią, originalią programavimo įrangą (Kess V2, KTAG, MagPro Flex ir kt.), kasdieniame savo darbe naudojame naują sertifikuotą ir patentuotą V-Tech keturių ašių galios matavimo stendą, taip pat Dynomax vienos ašies galios matavimo stendą. Visada dedame didžiausias pastangas tam, kad suteiktume maksimaliai kokybišką paslaugą, o mūsų klientai mėgautųsi malonesniu vairavimu.

Pabrėžtinai atkreipiame dėmesį, kad atlikus programavimo darbus Remape, neturėsite problemų atliekant TA.

Jei vis dar turite klausimų apie galios didinimą, mielai atsakysime ir pakonsultuosime el. paštu: info@remapas.lt.