2000 - 2008 m. Galios didinimas stage 1

Tai saugus būdas išnaudoti automobilyje gamykliškai paliktą galios rezervą, modifikuojant variklio kompiuteryje esančią standartinę programą. Po modifikacijų automobilis tampa:
  • GALINGESNIS
    - programuojant variklio valdymo bloką galima išgauti iki 30% daugiau galios, nesukeliant pavojaus automobilio resursams;
  • EKONOMIŠKESNIS
    - vidutinės kuro sąnaudos sumažėja iki 15%.
Valdymo bloko programavimas - tai ne tik būdas padidinti automobilio galią, bet ir galimybė išspręsti gamyklines programavimo problemas.

Chip Tuning rezultatus ir kitą informaciją rasi paspaudęs čia.

2009 - 2017 m. Galios didinimas stage 1

Užsikišęs kietųjų dalelių suodžių filtras (DPF) gali pridaryti daug žalos automobilio varikliui, turbinai ir purkštukams, taip pat gali pablogėti trauka, padidėti vidutinės kuros sąnaudos. Saugiai išprogramavus DPF, automobilio išmetamųjų dujų kiekis ženkliai nepasikeičia, todėl papildomų problemų technikinėje apžiūroje dėl to nekils.

Pagrindiniai simptomai

  • Sumažėjusi trauka - vienas iš simptomų, rodančių, FAP/DPF filtras tinkamai nebeatlieka savo funkcijos
  • Dingusi trauka - antras dažniausiai pasitaikantis rodiklis kietųjų dalelių filtrų gedimuose
  • Automobilis nebeužsikuria - visiškai užsikimšus išmetimo sistemai, užvesti automobilį nėra jokių šansų
  • Automobilio varikliui nepasiekus darbinės temperatūros važiuoja puikiai, tačiau varikliui esant šiltam jo užvesti neįmanoma

2017 - 2020 m. Galios didinimas stage 1

Užstrigęs recirkuliacinis išmetamųjų dujų vožtuvas gali būti užsikišusio DPF priežastimi. Taip pat tai gali nulemti pablogėjusią automobilio trauką, netolygų (trūkinėjantį) variklio darbą, padidėjusį išmetamųjų dujų kiekį ir padidėjusias vidutines kuro sąnaudas. EGR išprogramavimas leis efektyviau sudeginti kurą ir taip išspręs visas su tuo susijusias problemas.

Pagrindiniai simptomai

  • Sumažėjusi trauka
  • Automobilis sunkiau dirba esant laisvoms apsukoms
  • Variklio kompiuteris (ECU) užfiksuoja problemą ir užsidega prietaisų skydelyje lemputė

2000 - 2004 m. Galios didinimas stage 1

Karšto vedimosi problemą dažniausiai turi VAG grupės automobiliai, tokie kaip VW/Audi/Seat/Škoda. Varikliui esant šaltam jis užsiveda iš karto, tačiau pakilus darbinei variklio temperatūrai norint užvesti automobilį pasukus raktelį tenka palaukti. Problemą galima panaikinti be mechaninio įsikišimo, perprogramuojant variklio valdymo bloką.

2005 - 2008 m. Galios didinimas stage 1

Itin "populiarus" gedimas tarp VAG grupės variklių, ypač 2.7TDI, 3.0TDI, 4.2TDI, 2.0TFSI (2.0TSI), MERCEDES-BENZ CDI ir kt. - sugedusių oro paėmimo sklendžių (004120, 012597, 008215, P201500, P201700, P202000, P202100 ir kt.) - Intake Manifold Runner, Intake Manifold Runner position sensor, Intake Manifold Flap ir kt.) klaidos.

Dabar problema sutvarkoma greitai ir nebrangiai: jei sklendė(s) užstrigę uždarytoje padėtyje, jos tiesiog atidaromos, nuimamos tvirtinimo ašelės, bei sutvarkoma programinė dalis taip, jog varikliui jų tiesiog nebereikia.

Profesionali automobilių diagnostika

Kokybiškas autoservisų darbas šiandien neįsivaizduojamas be kompiuterinės diagnostikos. Kompiuterinė diagnostika atliekama kiekviename šiuolaikiniame moderniame autoservise. Diagnostikos metu atliekama elektroninės sistemos patikra, aptinkami gedimai ir klaidos, taip užtikrinant efektyvų jų šalinimą. Kompiuterinė diagnostika padeda nustatyti įvairiausių tipų transporto priemonių kėbulo, važiuoklės, variklio gedimus.

Automobilių kompiuterinės diagnostikos privalumai:

  • Geresni darbo rezultatai
  • Spartesnis gedimų ieškojimas
  • Greitesni sprendimai ir gedimų šalinimas
  • Patogesnis ir pigesnis automobilio ar kitos transporto priemonės remontas.
Kompiuterinė diagnostika – neatsiejama profesionalaus autoserviso dalis. Užtikrinkite savo saugumą kelyje, pasinaudodami mūsų siūlomomis kompiuterinės diagnostikos paslaugomis.

Galios didinimas stage 2 ir stage 3

Siūlome profesionalų, aukštos kokybės galios matavimą 4wd automobiliams. Siūlome atkreipti dėmesį, kad ne kiekvienas galios didinimo servisas gali pasiūlyti savo klientams tikslų ir realią situaciją atspindintį galios matavimą. Norint pasiekti tikslių matavimo rezultatų reikalinga turėti ne tik puikios techninės būklės, reguliariai prižiūrimą galios matavimo stendą, bet ir atitinkamų įgūdžių juo naudojantis, reguliariai atnaujinti stendo programinę įrangą. Renkantis vietą galios didinimui ir matavimui yra verta žinoti, kad tik reikalavimus ir standartus atitinkantis Dyno stendas parodys tikslius duomenis prieš ir po Chip Tuning, leis realiai įvertinti automobilio galimybes, ko pasekoje gausite kokybiškesnę paslaugą.

Remapas Chip Tuning Dyno stendas yra sertifikuotas tarptautiniu, Europos Sąjungoje galiojančiu ISO 9001:2008 standartu, kuris garantuoja aukščiausią paslaugos kokybę. Minimaliausią įmanomą paklaidą užtikrina registruota TrueForce II technologija, kuria remiantis atliekama 5000 realių matavimo kartų per sekundę, matavimo tikslumas žymiai mažesnis nei 0,1 AG. Jau galime pasiūlyti galios matavimą ir visais keturiais ratais varomiems automobiliams. Mes garantuojame, kad mūsų servise galios matavimas bus atliktas profesionaliai, o rezultatas įmanomai tiksliausias.

Dyno rinkis atsakingai, susisiek su mūsų komanda registracijai arba dėl išsamesnės konsultacijos.

Kitos paslaugos

  • AdBlue sistemos išjungimas
  • Greičio kontrolė be mechaninio įsikišimo. Paslauga aktuali automobilių nuomos įmonėms
  • Failų servisas
Naudojame originalią ir licenzijuotą Winols programą. Galime pasiūlyti failų modifikavimą 95% rinkoje esančių automobilių. Dirbame su Delphi, Siemens, Bosch, Denso ir kt. ECU.

Failų servisą rasite čia.